p30day ghalebsara weblogtools
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای بهتر شدن دیر نیست

ÏæÓÊ ÏÇÔÊäسلام....

خیلی وقت که نیومدم ..اخه سرم خیلی شلوغ بود ...وقت نداشتم...دارم کلاس میزارماÔæÎíاما دلم براتون تنگ شده بود...

می دونید من می خوام حرف دلمو بنویسم  چون نمی تونم به کسی از دورو وریام بگم ...درست می گن مادر بهترین راز دار ..راست

می گن ..اما بعضی از حرفارو هم نمی شه به مادر گفتم ....من حدود هشت سال با یکی دوست بودم شاید باورتون نشه اما نه اون نه من

هیچ کدوم به هم خیانت نکردیم ....اما بعد هشت سال قسمت نشد که به هم برسیم ...ما برای هم میمردیم شاید یه چیزی

بگم یه چیزی بشنوید چون بین ما نبودیید اما خانوادی من راضی به این ازدواج نشدن ....من بعد هشت سال بی این که گریه

 کنم تنهاش گذاشتم ...شاید شما ها بگید چه سنگ دل چه بیرحم یا این که فکر کنید عاشقش نبودم....نه به خدا اشتباه می کنید هم

گریه کردم هم داشتم از تنهای دق می کردم ....اما راستش یه داداش داشتم همیشه کنارم بود وراهنماییم می کرد همیشه پشتم بود

اون بود که ارمم میکرد ...از همین جا ازش تشکر می کنم......(ممنون حــــــمید جال) اون منو به خدا نزدیک می کرد اون همیشه می گفت

امیدت به خدا باشه اگه عشقت حقیقی باشه باید براش دعا کنی تا همیشه سالم باشه براش دعا کن همیشه شاد باشه...من

همیشه براش ارزوی خوشبختی می کنم....از همین جا از ته دلم می گم دوست داشتم ودارم.....

شاید با خودش بگه اون منو دوست نداشته یا این که نفرینم کرده....اما خدا جای حق نشسته ...می دونه من بی اون چی کشیم...

زیاد حرف زدم ...اما این جا : جای که من می تونم راحت حرف بزنم....

الان تنها نیستم ....اما با کسی هم دوست نیستم ....دیگه فضولی بسه ....الان یکی پیشمه که هیچ وقت تنهام نمیزاره ...و تنهاش

نمی زارم.....اما بازم اگه خدا بخواد .چون همه چی دست خداست ......?Ôãßبا تو هستم اهای اقا مگه فضولی ....دیگه بقیشو نمی گم ...

بسه تا این جا ÔæÎíشوخی کردم به دل نگیرید ....اخی ناراحت نشو ....Ïáã ÔßÓÊخوب ببخشید...

 

نمی دونی که چه حالی دار قــــــــــــــــــلبم

نمی دونی چه بغضی تو گـــــــــلومه

نمی دونی که چه بی قرارو گریونم

وقتی دونه دونه عکسات رو به رومه

نمی دونی چقدر دستاتو کم دارم

نمی دونی چقدر تنهای بیرحم

که وقتی نیستی توی اینه می بینم

 یه مردی که  شکسته هو نمی بینه

دیگه دستای سردم نا نداره

قلم رو روی کاغذی بیاره

که به یاد تو ترانه بــــــــــــــــنویسه

همون مردی که بی تو بیــــــــــــــــــــــــــــقراره

 

خداحافظی گلم...کلمه سختیه اما مجبورم....

تیکه کلاممو یادت نره ....

یادت همیشه اخر حرفام چی می گفتم ....

می گفتم ...

یاعلی

 

موفق باشید....



برچسب‌ها:
[ شنبه 91/4/31 ] [ 11:31 عصر ] [ (عسل زندگی) ]
درباره وبلاگ
برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب